Visual Studio Output ekranındaki aksiyonların zamanlarını görmek

Daha önce bahsettiğim konuyla bugün biraz ilgilenme fırsatı buldum ve çok da fazla sonuç yok gibi şimdilik.

Hatırlayalım, konu neydi.. VS’den Sharepoint deployu yaptığımda bitiş zamanını bilmek istiyordum. Daha genelleştirecek olursak, output ekranında herhangi bir satırda gösterilen aksiyonun gerçekleştiği anın yeni bir sütunda yazılmasını istiyordum . Visual Studio window ekranında değişiklik yapmak için çok bir seçenek vermiyor. MSBuild project build output verbosity seçenekleri daha fazla ayrıntı çıkartıyor ancak istediğim konuyla ilgili hiçbir bilgi yazmıyor maalesef. (Toplam kaç saniyede işlemin tamamlandığı haricinde)

Burada Debug ve Trace class’ları açıklanmış. Ancak output window’u için herhangi bir yazı yok.

Ayrıca MSDN’de bulduğum video çok işime yarar sanmıştım ancak Build’den değil de koddan gelen sonuçlara müdahale ediyor. Bu da benim işime yaramaz.

Görünen o ki tahmin ettiğimden daha fazla araştırma yapmam gerekiyor. Şu anki araştırmalarımdan anladığım böyle bir ihtiyaç hiç oluşmamış. Konuyu daha genel olarak şurada sordum ancak keşke sharepoint sitesine değil de genel stackoverflow’a sorsaydım diyorum şu an 🙂

Comment On

