SharePoint versiyonunuzu öğrenmenin yolları

Diğer bir makineye geçireceğim SharePoint web application için versiyon kontrolü yapmadan işe koyuldum. Hal böyle olunca This content database has a schema version which is not supported in this farm. şeklinde bir hata aldım. Bu durumda yüklü SharePoint Update versiyonlarını iki makine için de öğrenmem gerekiyordu. Bunun farklı farklı yöntemleri var. Benim en işime gelen ve en kısa yol şöyle.

 

İnternette gördüğüm kadarıyla en çok kullanılan yöntemlerden biri SharePoint 2010 Central Administration ‘ı kullanmak. Ama geçiş yapacağım makinede hazırda herhangi bir site olmadığı için bu yöntem benim için işe yaramıyor. Ben SharePoint 2010 Management Shell kullanarak şu komutları yazdım:

get-spfarm | select BuildVersion

 

 Hepsi bu. Küçük bir not olarak burada bulunsun.

Comment On

