Amd Phenom terfisi gerçekleşti

Biraz geç oldu. Vatan bilgisayarı beklememden dolayı heves kırıcı oldu. Ama sonunda oldu. Yeni bilgisayarımı kurdum ve kullanmaya başladım.

İşlemcim ve anakartım o/c ‘a elverişli olduğundan boş duramadım tabii. Multiplier’ı 19a getirerek ciddi bir hız artışı sağladım. 3800MHZ’de serin serin çalışıyoruz bu aralar kendisiyle. Herhangi bir stabilite sorunu yok bu hızda. Dün 20x’e çekip 4000MHZ de çalıştırmaya çok uğraştım ama kararlı kalamıyor sistem. Ya bellek yeterli voltajı alamıyor ya da işlemci. AMD OverDrive programının benchmark testinde 8800 puan alıyoruz şimdilik.

i7 işlemciye sahip insanlarla iletişime geçip skorları karşılaştırmak istiyorum. Alırken overclock ile i7 seviyesine çekebileceğimi okumuştum. Gözlerimle görmek isterim bu gerçekten olacak mı.

Bellekler 800MHZ’de çalışıyor. Tabi dual-core sebebiyle 1600MHZ’deyim. CAS Latency 9 şu an. 8e indirip makine açılacak mı deneyeceğim ama açılmazsa eğer kasayı tekrar açıp bios pilini çıkarmak gibi işlerle uğraşmak 2 gündür parçaları birleştirmekle uğraşan bünyeme zor geliyor.

Comment On

